Wildenberg Advocaten

Vacature boekhouder/administrateur (16-24 uur)

Wildenberg Advocaten is een middelgroot advocatenkantoor waar medewerkers en cliënten zich op hun gemak voelen. Wij bieden juridische dienstverlening op het allerhoogste niveau en combineren dat met een toegankelijke en informele werksfeer. Wij zijn gevestigd in het hart van Nijmegen en maatschappelijk betrokken in onze regio.

Ben jij  op zoek naar een nieuwe uitdaging? Vind jij het elke dag weer een sport een groeiend team van advocaten en een professioneel ondersteunend team te ontzorgen?  Houd jij het hoofd koel in hectische situaties, ben je servicegericht, accuraat, communicatief en administratief sterk?

Herken jij je in bovenstaande omschrijving? Dan maken wij graag kennis met jou!

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een

boekhouder/administrateur (16-24 uur)

Functie-eisen

  • afgeronde financieel-administratieve opleiding op minimaal MBO+ niveau
  • minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in de advocatuur
  • ervaring met Microsoft Office pakketten zoals Excel en Word.
  • ervaring met boekhoudprogramma’s zoals Exact Online
  • een analytische blik op de cijfers
  • goed kunnen plannen en organiseren
  • grote mate van zelfstandigheid
  • accuraat

Als administrateur ben je verantwoordelijk voor:

  • de dagelijkse boekhouding (o.a. in- en verkoopfacturen, bankverwerking, betalingen, btw-aangiften);
  • het verzorgen van maandelijkse (management) rapportages voor de maatschap;
  • de debiteurenbewaking, de voorbereiding van de jaarrekening (maken relevante specificaties) en het voorbereiden van de begroting.
  • Je werkt nauw samen met de portefeuillehouder financiën en zorgt samen met hem/haar voor de planning- en control cyclus.
  • Je voert overleg met de accountant en je bent voor het hele kantoor de financiële vraagbaak;
  • Afhankelijk van je kennis en ervaring voer je ook zelfstandig de salarisadministratie;
  • Daarnaast behoort tot je takenpakket onder meer het actueel houden van de verzekeringspolissen en het verzorgen van een deel van de personeelsadministratie.

Geïnteresseerd? Je kunt jouw sollicitatiebrief met cv richten aan onze managementassistente mevrouw Susanne Schoenmakers-Felet via [email protected] Voor nadere informatie kan contact worden gezocht met Sigrid Ebbeng-Horstman.

(Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld)

Social Media

Volg ons


Duitsland

Scholten Oberem & Partner

Lees meer
Website

Nijmegenletselschade.nl

Naar de site